Ariza qoldiring – biz biznesingiz uchun mos yechim tanlaymiz va savdo o‘sish rejasini ko‘rsatamiz.
Savdoni oshirishga tayyormisiz?
Barcha qo‘ng‘iroqlar va arizalar nazorat ostida.
Arizalar tezroq qayta ishlanmoqda.
Menejerlar yagona tizim bo‘yicha ishlamoqda.
Rahbariyat analitikani ko‘rmoqda.
Savdolar oshmoqda.
Keys: CRM va telefoniya joriy etilishi orqali TelSale savdo bo‘limi samaradorligini qanday oshirganimiz
Keyin savdo voronkasining barcha bosqichlarini batafsil yozdik.
Mijoz yo‘lini shakllantirdik
Audit o‘tkazdik va mijoz yo‘lini birinchi qo‘ng‘iroqdan xaridgacha tasvirladik.
amoCRMni joriy etdik va SIPUNI telefoniya bilan integratsiya qildik.
Tizimni shunday sozladikki, barcha arizalar va qo‘ng‘iroqlar avtomatik qayd etilsin.
Menejerlar ishini voronka bo‘yicha tashkil etdik va rahbariyat uchun analitikani qo‘shdik.
Kiruvchi arizalar va qo‘ng‘iroqlarning bir qismi yo‘qolishi.
Menejerlar ishini shaffof nazorat qilish yo‘q.
Buyurtmalarni qayta ishlash uzoq davom etadi.
Savdo va telefoniya birlashtirilgan tizim mavjud emas edi.
Murojaat:
Nimalar qildik:
Natija:
TelSale – Apple texnikasini: iPhone, MacBook, iPad, Apple Watch va aksessuarlarni sotishga ixtisoslashgan, ko‘plab qo‘ng‘iroqlar va arizalar oqimiga ega kompaniya.
Barcha qo‘ng‘iroqlar va arizalar nazorat ostida.
Arizalar tezroq qayta ishlanmoqda.
Menejerlar yagona tizim bo‘yicha ishlamoqda.
Rahbariyat analitikani ko‘rmoqda.
Savdolar oshmoqda.
Keys: Ashley Home Store (Toshkent) uchun amoCRMni sozlab, uni 1C bilan qanday integratsiya qilganimiz
Keyin savdo voronkasining barcha bosqichlarini batafsil yozdik
Mijoz yo‘lini shakllantirdik
AmoCRMni individual savdo voronkasi bilan sozladik.
Jarayonlarni avtomatlashtirish uchun amoCRMni 1C bilan integratsiya qildik.
Do‘konda buyurtma berish uchun onlayn forma yaratdik: xodim planshet beradi, mijoz ma’lumotlarni to‘ldiradi va buyurtma darhol CRMda qayd etiladi.
Mijozni tanishtirish uchun avtomatik shartnoma yaratishni qo‘shdik.
Xodimlarni yangi tizimda samarali ishlashi uchun o‘qitdik.
Kompaniya savdolarni nazorat qilishni oshirish va xodimlar ishini soddalashtirishni istadi. Biz ular uchun amoCRMda voronka sozladik va 1C bilan integratsiya qildik. Endi barcha jarayonlar avtomatlashtirilgan: ma’lumotlar bitta tizimda qayd etiladi, xodimlarga turli platformalarda ma’lumotni takrorlash shart emas.
Murojaat:
Nimalar qildik:
Natija:
Ashley HomeStore – yirik mebel chakana sotuvchisi bo‘lib, mebel va uy uchun mahsulotlarni taklif qiladi.